..

Trauditräning


Mamma har fullt upp med plugg och tentor så jag rycker in för uppdatering :)

Gårdagen bjöd på Trauditräning där jag var med och höll i kameran.
Rebus skötte sig och såg fin och avslappnad ut! Ekipaget övade lite skritt/trav-halt och sidvärts i trav. Lite jobbigt i början innan det lossnade men kul se att han såg så fin ut och hela tiden nöjd, med avslappnade öron och skum i munnen..

Mamma stannade kvar och kollade lite på Eva som tränade på Mogge efter medans jag skrittade av(!!) Rebus en sväng ute innan mamma slöt upp med Oscar utanför ridhuset och vi gick tillbaka till stallet..
Tror det var andra gången jag satt på Rebus sen jag kom tillbaka från resan i maj, och inte omöjligt att det nästa år kommer bli mer då Carro (som vart medis..) flyttar upp till Sthlm för plugg..


Bjuder på en bild på Carro & Rebus som hoppade 120 på sista hoppträningen :)

Bild från Carros FB
Lägg till bildtext


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0