Bissan på besök




Bissanträning i alldeles lagom ridväder igår!! :)

Rebus va jätteduktig trots att han va lite småtrött efter nattens fölning i boxen brevid, pappa Rebus
En hel del sidvärts blev de, mycke att få honom på MINA hjälper, på MINA vilkor å i MITT tempo...!! Men knodden va jätteduktig, fokade på mig trots ganska mycke russel i bakgrunden å mamma va me å filmade, tack!! :))


Jobbigt se filmen sen... Rebus sköter sig men jag har tappat så jävla mycke ridning (inte konstigt efter 2-3 års inkonsekvent riduppehåll iof..) men jag vill verkligen inte att de ska gå ut.över Rebus, men ur annars ska jag komma tillbaka på banan om jag inte tillåter mig öva (å göra fel ibland???!) 


Gymt nyttig å ev mera ridning å coachning av mamsen på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0