Mål; Kravlös Debut!



Sitter i bilen på väg till stallet med mamsen brevid mig denna tidiga söndag! Gårdagens Traudi-träning gick över förväntningarna och Rebus va jätteduktig!!

Övade på att rida honom i bibehållen balans i alla gångarter med extra fokus på övergångarna till/från galopp. Just nu är galoppövergångarna våran svaga sida, men som sagt, över förväntningarna!!

Nu hoppas jag bara kunna ta med mig denna goa känsla till dagens tävlingsdebut(!!!!)
Jag har inte vart ute 'på riktigt' sen -04/05 då jag och Charlie va runt i hela halva södra Sverige.

Men idag är det Rebus första dressyrstart -EVER, så vi har bara ett mål!!!
 
Fokus ligger på att få en bra upplevelse och kanske lite mersmak.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0